Reshape Brands: Počela osma Brending konferencija u Sarajevu

Preuzeto sa: www.akta.ba


"Ja sam stvarno sanjar, vizionar. Ja želim da mijenjam i za mene je promjena nešto važno i to očekujem od svojih saradnika, prijatelja, klijenata. Klijenti to baš i ne vole, ali ja se zbog toga neću promijeniti, nego ću promijeniti njih, njihovu komunikaciju, brendove na bolje", kazala je Vesna Beganović, direktorica Via Medie na današnjem otvaranju osme Brending konferencije u Sarajevu, najznačajnijem događaju u BiH iz oblasti brendinga, marketinških komunikacija i medija.


Istakla je da uvijek voli podijeliti pozitivnu energiju sa svima, te da joj je želja da se konstantno uči i da ljudi nauče više.


Ove godine konferencija je posebno značajna, kako zbog posjećenosti i medijskog interesovanja, tako i zbog dobre organizacije i vrhunskog programa sastavljenog od svjetskih eksperata koji donose najinovativniji sadržaj do sada.


"BiH ima velike šanse posebno u kategorijama proizvoda – vode, piva, mlijeka i mlječnih proizvoda, sira, te turizima. Također, imamo snažnu IT industriju i trebamo se fokusirati na grane industrija koje nam mogu pomoći da se brzo transformišemo. Veći broj kompanija koji je to prepoznao danas je na konferenciji da sa drugima podijeli svoja iskustva, znanja, sa svima onima koji mogu pomoći da BiH učinimo uspješnijom i konkurentnijom na ekonomskoj sceni, da se mladima pruže prilike i poveća zaposlenost, te da život naših građana učinimo boljim", dodala je Beganović.


Kreativni direktor Bruketa&Žinić&Grey Davor Bruketa smatra da je velika stvar da se ovakve konferencije dešavaju upravo u BiH.


"Ekonomija koja ima svoje brandove je snažna ekonomija. U BiH postoji veliki potencijal i vjerujemo da ovakva događanja, koja okupljaju stručnjake sa raznih strana svijeta, doprinose jačanju ekonomije", kazao je Bruketa, dodajući da je njemu lično jedan od najsimptičnijih bh. brandova Violeta koja predstavlja primjer kako se od nule izgradio jedan snažan brand čije proizvode svakodnevno koristimo.


O tome što potrošač želi i zašto su neke kampanje jednostavno uspješnije od drugih govorio je na konferenciji Dalibor Šumiga, specijalist za bihevioralni marketing i neuromarketing.


"Danas ćemo pokušati demistificirati neuromarketing, pokazati da može biti jednostavan iako se iza krije velika i kompleksna naučna metodologija. Radićemo prvi put u regiji live demonstraciju gdje ćemo jednu osobu spojiti na sve senzore koji su trenutno najbitniji u neuromarketingu i pokazati emotivne podsvjesne reakcije publici", izjavio je Šumiga, CEO Promosapiensa.


Svoja iskustva podijelio je i David Balfour, višestruko nagrađivani vizionar i jedan od top 100 najutjecajnijih ljudi u industriji kada je u pitanju iskustveni (experience) marketing.


David Balfour, suosnivač Lightblue, jedan od top 100 najuticajnijih ljudi iz segmenta iskustvenog marketinga otvorio je zvanični program konferencije istakavši da veliki brendovi uspijevaju zato što su naučili i uspjeli da se izdvoje iz generičkih kampanja i elemenata, te su ponudili emotivnu vezu sa potrošačima.


"Šta god da radite, radite najbolje što možete i dajte sve od sebe, te svaku situaciju posmatrajte kao drugačije iskustvo. Ako ne rastete, onda stagnirate i ako se ne mijenjate, ostavljeni ste po strani", poručio je Balfour.


Među najznačajnijim predavačima ove godine izdvaja se Karim Rashid (genije industrijskog dizajna), Boris Nemšić ("kralj telekomunikacija"), Lenja Faraguna ("mama" modernog marCAREtinga) koji će nastupiti u drugom dijelu konferencije.


Brending konferencija je i ove godine zvanični partner "Cannes Lions International Festival of Creativity", što znači da je kao prateći program organizovano još jedno Young Lions BiH takmičenje u kreativnosti, a u okviru programa će biti proglašeni pobjednici u 3 kategorije: PR, design i digital, ali i grand prix pobjednik, koji će predstavljati BiH na svjetskom takmičenju kreativaca u Cannes-u.