Predavači na osmoj Brending konferenciji poručili: Stigla je era novog marketinga, oblikovana po meri čoveka

Preuzeto sa: www.advertiser-serbia.com


Pod sloganom RESHAPE BRANS, agencija Via Media u najavi konferencije nam je obećala jedinstveno iskustvo, inovativan sadržaj i svetske eksperte. Obećanje su više nego ispunili. Ulaskom u Dom mladih, zaronili smo u okean, koji su nam maestralnim vizualima dočarali organizatori Brending konferencije, te smo zajedno s preko 500 profesionalaca marketing industrije otkrili nepregledna prostranstva i mogućnosti.


Optimistični smo, pa ćemo reći da su nas svetski stručnjaci koji su s nama podelili svoja iskustva, uverili da je promena na bolje zaista moguća, te da možemo ostaviti otežavajuće okolnosti po strani i već danas krenuti u akciju.


Iako tematski različita, predavanja Davida Balfoura, majstora iskustvenog marketinga, Borisa Nemšića, „kralja mobilnih telekomunikacija“, Dalibora Šumige, eksperta za neuromarketing, Karima Rashida, genija industrijskog dizajna i Lenje Faragune, „mame“ modernog marketinga, imali su jednu zajedničku poruku. Stigla je era novog „human to human“ marketinga.


Da bi gradili brendove u ovoj eri, nije vam potrebna stručna marketinška diploma, nego iskrenost i diploma iz ljudskosti. To se pokazalo i pri odabiru pobednika ovogodišnjeg Young Lions BiH takmičenja, jer su pobednici i dobitnici prestižne nagrade u vrednosti od 10 000 KM na zadatak koji su dobili od MarketMakers projekta, ponudili kreativno rešenje koje u fokus stavlja stvarnog i iskrenog čoveka. Zanimljiv je podatak da su priliku za putovanje na festival kreativnosti u Cannes i ove godine osvojili kreativci iz tima Mania, Danijel Tepšić i Dajan Javorac.


Od početka do kraja, konferencija je disala i odisala istinskom ljudskošću, jednostavnošću, iskrenošću, pa se zaista u vazduhu mogla osetiti promena. Zato ćemo i ovo saopštenje preoblikovati i skratiti. Zvanični profili Brending konferencije na društvenim mrežama otkriće vam sve najvažnije detalje ovog istinskog praznika marketing industrije, a jedino što vam možemo savetovati je da već danas počnete da planirati dolazak na sledeću konferenciju.


Svet se zaista menja – to nije puka fraza, to je činjenica. Sretni smo što smo zahvaljujući Brending konferenciji bili deo ove promene.