Boris Nemšić, kralj mobilnih telekomunikacija, gost osme Brending konferencije

Preuzeto sa: Al Jazeera Balkans


Da li se još uvijek igramo “gluhih telefona“, ili smo spremni nakačiti se na brži protok informacija? U Evropi je 4G mreža uvedena prije 6 godina. Mi u BiH još čekamo. Iako neke stvari ne možemo ubrzati na silu, možemo se bar potruditi da ne sjedimo skrštenih ruku. Vrijeme praznog hoda može biti upotrijebljeno u sistematične pripreme poslovnih modela, kako bismo, jednom kad dočekamo zeleno svjetlo, bili u potpunosti spremni na nove izazove koje će nam donijeti pristup naprednijoj mreži.


Dok čekamo, možemo da istražujemo, da se edukujemo, učimo na tuđim greškama i iskustvima. Agencija Via Media prepoznala je potrebu za kredibilnim informacijama iz ovog sektora, pa će upravo zbog toga ove godine, u sklopu Branding Conference 08, pod sloganom “RESHAPE BRANDS“, ugostiti Borisa Nemšića, rođenog Sarajliju kojeg širom planete smatraju “kraljem mobilnih telekomunikacija“.


Razgovor sa Nemšićem će voditi Amela Odobašić, rukovodilac sektora za odnosa sa javnošću Regulatorne agencije za komunikacije BiH. Teme razgovora su brojne i zanimljive: svjetski, regionalni i lokalni trendovi u telekomunikacijama, 4G, 5G, uloga telekoma u generiranju razvoja ostalih industrija i sl. U Dom mladih u Sarajevu nam 1. juna dolaze novosti o promjenama poslovnih modela uslijed uticaja digitalizacije, a potražićemo i rješenje problema nedostatka inovativnosti u sektoru, globalnoj konsolidaciji i uticaju na našu regiju. Saznaćemo koje su promjene potrebne za telekomunikacijski ekosistem, koji su to regulatorni izazovi, te kako se telekom igrači nose s promjenama navika i očekivanja kupaca.


Bit će zanimljivo čuti iz prve ruke kako se Slovenija u promociji turizma uhvatila u koštac s digitalizacijom i savremenim alatima. Na ovo pitanje, odgovor će nam dati Maja Pak, generalna direktorica Turističke zajednice Slovenia, još jedan od izuzetnih predavača na ovogodišnjoj Brending konferenciji.


Turistička zajednica Slovenije je prije dvije godine lansirala svoju promotivnu kampanju “Slovenia. Make new memories.”, a kompletan case study predstaviće nam Maja, u okviru svog predavanja. Ono što znamo o kampanji je da je u nju uloženo oko 1,5 miliona eura, od čega je pola miliona bilo usmjereno samo na Facebook i Instagram, a plasman promo materijala izvršen je u 17 zemalja širom svijeta. Znamo i da su rezultati ove kampanje nevjerovatni, a detalje ćete saznati ako budete prisustvovali Majinom predavanju.


A kako se naši lokalni brendovi snalaze uopće i koji od njih ima potencijal za razvoj inovativnih proizvoda, saznat ćemo u okviru panel diskusije. MarketMakers tim će nam ove godine predstaviti svoje najnovije istraživanje, a onda će nas moderator panela, gospodin Davor Bruketa, provesti kroz razgovor s nekoliko lokalnih brendova. Možda i saznamo neki tajni trik kako preoblikovati i unaprijediti poslovanje bez puno muke?