Unaprijedite svoj marketing plan, gosti BK08 znaju kako

Preuzeto sa: Klix.ba


Prema istraživanju koje je provedeno 2017. godine na Harvard Business School, godišnje se na teritoriji SAD-a lansira više od 30 000 novih proizvoda (brendova). Okrutna statistika tvrdi da 80% njih doživi neuspjeh. Iako su ove brojke dobivene računicama vezanim za američko tržište, stručnjaci garantuju da ni na globalnom tržištu nema velike razlike, pa se procenti kreću od 70–90%. Samo za 5-20% novih kompanija kažu da imaju realne šanse za uspjeh u prvih 5 godina. U posljednje vrijeme, ne daju im čak ni toliko vremena, pa kažu da je rok za potvrdu uspjeha sveden na 2 godine. Zvuči zastrašujuće, ali ne mora tako biti. Za sve ima lijek.


Istraživanja su također pokazala da je ovoj nemiloj pojavi najčešći uzrok loša marketinška strategija. Zbog toga se u svijetu marketinga sve češće uvode nove kategorije, s ciljem unapređenja poslovanja. Ideje poput RESHAPE-a (preoblikovanja) bacaju novo svjetlo na zamršene procese i odnose unutar marketing industrije i biznisa. Ideja “preoblikovanja” sugeriše da je prijeka potreba ulagati dodatni napor u konstantnu promjenu, odnosno potrebno je preoblikovati svoj brend iznova, svake dvije godine, barem. Kako? Naš je savjet da odgovore potražite na osmoj Brending konferenciji, koja će biti održana 1. juna u Domu mladih u Sarajevu. Zašto? Zato što će tamo biti svjetski eksperti, ljudi koji su na izvoru važnih i skupih informacija.


Pored Karima Rashida, jednog od najboljih svjetskih industrijskih dizajnera, za kojim već vlada ogromno interesovanje, u Sarajevo nam dolazi i David Balfour. Višestruko nagrađivani vizionar, izvanredan majstor iskustvenog marketinga, ima ideju kako oblikovati brend da bi bio najbolji na svijetu. U svom radu, u radu agencije LIGHTBLUE, ali i u svim procesima koji se tiču njegovih klijenata, nastoji kao suštinu i pokretačku snagu istaći ljudsku inteligenciju i kreativnost. Krajnja namjera je učiniti svakog klijenta slavnim. Preciznu informaciju o tome u kojem procentu ta namjera doživljava svoju realizaciju baš i nemamo, ali znamo da su neki od njegovih trenutnih klijenata Adidas, PlayStation, Heineken, Porsche, Chloé i Tom Ford.


Lenja Faraguna, na prostorima naše regije, ali i šire, poznata je kao majka modernog marketinga, jednog novog pristupa, u kojem ističe da svaka poslovna akcija mora početi i završiti brigom – brigom za sebe i brigom za naše klijente. Sam pristup naziva marCAREting, a njegova baza je brend koji je stvaran, sirov, relevantan i iskren do gole kože. Brend čija je najveća vrlina ljudskost. Svoja razmišljanja predstavlja na velikim svjetskim konferencijama, rame uz rame sa guruima marketinga kao što su Gary Vaynerchuk, Seth Godin i Robin Sharma. Ona smatra da je za izgradnju personalnog, ali i kolektivnog brenda prije svega potrebno preoblikovati mindset (mentalni sklop), a njena predavanja ne prolaze bez uzastopnih “AHA“ momenata.


Kako dodatno pojasniti profesiju jednog od gostiju konferencije - Specijalist za bihevioralni marketing i neuromarketing? To je nešto kao doktor za potrošačke misli, samo što ne radi na klinici. Fokus njegovog radnog dana je potraga za istinom. Dakle, istraživač najdublje skrivenih istina svakog potrošača?! Da, tako bi se nekako slobodnim rječnikom mogao nazvati posao koji radi Dalibor Šumiga. U svojoj Promosapiens laboratoriji kreirao je fascinantnu aplikaciju. Zove se Implicitor i kroz jednostavnu primjenu olakšava put do istine koja je skrivena duboko u našoj podsvijesti. Uz prezentaciju mogućnosti ove aplikacije, posjetioci Brending konferencije imaće priliku vidjeti i live demonstraciju neuromarketinških metoda mjerenja podsvjesnih reakcija na različite marketinške podražaje, poput EEG, Eye Tracking i Facial Coding. Upravo zbog ovakvih eksperimenata neuromarketing nam daje odgovore na pitanje zašto su neke kampanje jednostavno uspješnije od drugih.


Spremni ste na hrabrije poteze koji će vam pomoći preoblikovati poslovanje i napraviti čudesne rezultate za dvije godine? Onda se vidimo 1. juna u Domu mladih u Sarajevu.