08:00 – 08:55

Registracija učesnika

09:00 – 09:10

Uvodni govor

09:15 – 10:00

Reshape Brand Experience

David Balfour

Founder / LIGHTBLUE

Ovaj višestruko nagrađivani vizionar i jedan od top 100 najuticajnijih ljudi u industriji priča o iskustvenom marketingu i objašnjava nam zašto više nije dovoljno biti prisutan na eventu, podijeliti uzorke i brendirati prostor. Iskustveni marketing je sudjelovanje, angažiranje potrošača, stvaranje uspomena i još važnijih pozitivnih veza sa našim brendovima. Potrošači zaslužuju bolje od generičkih kampanja sa standardnim eventima, koji jednostavno ne funkcionišu. Uspjeh velikih svjetskih brendova poput Adidasa, PlayStationa, Heinekena, Porschea, Chloé i Tom Forda leži u izgradnji veza sa svojim potrošačima, kroz velike ili male iskustvene evente.

10:05 - 10:50

Reshape the Country’s Brand

Maja Pak

Director / Slovenian Tourist Board

Alenka Pahor Žvanut

Head of Digital Content Marketing Department / Slovenian Tourist Board

Maja Pak, direktorica Turističke zajednice Slovenija, sa preko 20 godina iskustva u turizmu, nam otkriva kako jednu ”malu zemlju” staviti na svjetsku mapu top turističkih destinacija. Turističkoj zajednici Slovenije 2017. godine dodjeljena je prestižna National Geographic “World Legacy Award”, stavljajući Sloveniju na globalnu kartu kao zelenu i održivu destinaciju te kao primjer dobre prakse. Maja i Alenka će objasniti kako uspješno preoblikovati brend zemlje i komunikaciju njenih turističkih potencijala, koristeći snagu digitalnih medija.

10:50 – 11:10

Coffee Break powered by NESCAFE

11:10 – 12:10

Panel – Reshape the Local Market


BiH je za 11 mjeseci prošle godine uvezla 152,5 miliona litara vode, u vrijednosti od 133,07 miliona KM, što je povećanje u iznosu od 20 miliona KM u odnosu na godinu prije. Tržište postoji, resursi su tu. Zašto su onda uspješni bh. brendovi poput bijelih medvjeda na lokalnom tržištu? Okupili smo vodeće stručnjake iz branše, kreatore najvećih regionalnih brendova, kako bismo odgovorili na ovo, ali i mnoga druga pitanja. Pošto je istraživanje osnova za svaku strategiju Market Makers projekat će svim prisutnim dati uvid u najnovije istraživanje tržišta koje ukazuje na strateške niše, plodne za razvoj lokalnih brendova.

12:10 – 13:40

LUNCH BREAK

13:40 - 14:25

Reshape Communications

Boris Nemšić

Chairman / Delta Partners

Svjetski, regionalni i lokalni trendovi u telekomunikacijama, 4G, 5G, uloga telekoma u generiranju razvoja ostalih industrija, biće teme predavanja našeg gosta kojeg širom svijeta znaju kao "kralja mobilnih telekomunikacija". Boris Nemšić u rodno Sarajevo donosi novosti o promjenama poslovnih modela usljed uticaja digitalizacije, pa ćemo skupa s njim potražiti rješenje za problem nedostatka inovativnosti u sektoru, globalnoj konsolidaciji i uticaju na našu regiju. Saznaćemo koje su promjene potrebne za telekomunikacijski ekosistem, koji su to regulatorni izazovi, te kako se telekom igrači nose s promjenama navika i očekivanja kupaca.

14:25 – 14:35

Young Lions Awards powered by MarketMakers

14:40 – 15:40

Reshape Creativity

Karim Rashid

President / Karim Rashid Inc.

Karim Rashid, genije industrijskog dizajna, donosi nam priču o važnosti diferencijacije, inovacije te ulozi potreba potrošača, za razvoj uspješnih biznisa. Bez svih ovih faktora, brendovi ne mogu opstati na globalnom tržištu, koje je sve manje, sa sve jačom konkurencijom. Karim će nam predstaviti svoju viziju budućnosti, koja se bazira na nekoliko važnih istina o uticaju digitalnog doba. Svijet u kojem živimo postaje efikasniji, kako vizuelno, tako i u kontekstu protoka informacija. Potrošači su, unutar svog fizičkog okruženja, u stalnoj potrebi za stimulacijom i uzbuđenjem. Zbog toga, u Karimovoj viziji budućnosti, sve mora da bude dizajnirano. U toj budućnosti, estetika koja nas okružuje, rezultat je preklapanja svih disciplina, dizajna, umjetnosti, arhitekture, mode, hrane, muzike. Njihov spoj, u konačnici, unapređuje naša iskustva i donosi veće užitke u svim aspektima života, materijalnim i nematerijalnim.

15:45 – 16:00

Coffee Break powered by NESCAFE

16:00 – 16:45

Reshape Strategy

Dalibor Šumiga

CEO / Promosapiens

Istraživač najdublje skrivenih istina svakog potrošača. Tako bi se nekako slobodnim rječnikom mogao nazvati posao koji radi Dalibor Šumiga. U svojoj Promosapiens laboratoriji kreirao je fascinantnu aplikaciju. Zove se Implicitor i kroz jednostavnu primjenu olakšava put do istine koja je skrivena duboko u našoj podsvijesti. Uz prezentaciju mogućnosti ove aplikacije, posjetioci Brending konferencije imaće priliku vidjeti i live demonstraciju neuromarketinških metoda mjerenja podsvjesnih reakcija na različite marketinške podražaje, poput EEG, Eye Tracking i Facial Coding. Upravo zbog ovakvih eksperimenata neuromarketing nam daje odgovore na pitanje zašto su neke kampanje jednostavno uspješnije od drugih.

16:50 – 17:35

Reshape Your Personal Brand

Lenja Faraguna

Founder / Lenja Faraguna Int.

Lenja Faraguna, na prostorima naše regije, ali i šire, poznata je kao "mama" modernog marketinga, jednog novog pristupa, u kojem ističe da svaka poslovna akcija mora početi i završiti brigom – brigom za sebe i brigom za naše klijente. Sam pristup naziva marCAREting, a njegova baza je brend koji je stvaran, sirov, relevantan i iskren do gole kože. Brend čija je najveća vrlina ljudskost. Svoja razmišljanja predstavlja na velikim svjetskim konferencijama, rame uz rame sa guruima marketinga kao što su Gary Vaynerchuk, Seth Godin i Robin Sharma. Ona smatra da je za izgradnju personalnog, ali i kolektivnog brenda prije svega potrebno preoblikovati mindset (mentalni sklop), a njena predavanja ne prolaze bez uzastopnih “AHA“ momenata.

17:35 – 17:40

Odjava programa