Ime i prezime: Željko Karanović

Kompanija: MarketMakers Projekat

Pozicija: Operations Director

Iskustvo: 23 godina

Željko je imao sreće da radno iskustvo stekne u Njemačkoj, a potom u Londonu, i to u jeku ekspanzije IT sektora. Međunarodni marketing sa njemačkim jezikom diplomirao je baš u Londonu, na Greenwich Univerzitetu.


Stečena iskustva u sektoru finansijskih usluga, IT, HR i marketingu primjenjivao je kao menadžer projekata, klijenata i talenata, te kao voditelj odsjeka za resursne sisteme i procedure za Barclays Bank, HSBC i brojne softverske i tehnološke kompanije širom Amerike, APAC i EMEA. Njegov rad u NVO sektoru, naročito na MarketMakers projektu, daje mu potrebnu dinamičnost, agilnost i timski rad u kojem uživa.


Iako ga kreativno radno okruženje inspiriše da postiže sve bolje rezultate i lične ciljeve, njegovim slobodnim vremenom prvenstveno upravljaju aktivnosti njegovog desetogodišnjeg sina.

Moja supermoć je: Prilagodljivost

Kada bih bio bilo koji brand, bio bih: Vjerovatno bih bio Marks & Spencer (britanski lanac prodavnica hrane, pića, odjeće i sl.). Očajan da bude cool ali to mu rijetko polazi za rukom, medjutim prilično je siguran i pouzdan. Nikada neće biti pretjerano moderan, ali svoje nedostatke kompenzuje hranom.

Moj najveći strah je: Neznanje

Moja životna filozofija je: Live and Let Live.

Krenuli ste na pusto ostrvo, šta nosite sa Vama: MP3 player na solarne baterije, 1000+ knjiga, klavir (koji sam oduvijek želio naučiti da sviram, ali još uvijek nisam).