Ime i prezime: Lenja Faraguna

Kompanija: Lenja Faraguna Int.

Pozicija: Osnivač

Iskustvo: 14 godina

Kao MarCAREting mentor za personalne brendove, Lenja vjeruje da je “vrijednost koju dajemo sebi jednaka našoj tržišnoj vrijednosti”. Mama malom čovjeku kojeg je nazvala Noa i "mama" modernom marketingu kojeg je nazvala marCAREting, kaže da je briga (CARE) za sebe i druge najefektniji mogući marketing.


Diplomirala je na studiju engleskog jezika i magistrirala na semiotici radio oglašavanja. Proglašena je kao jedna od 12 Worldchangera na listi NYT bestselera Roy H. Williams-a, te kao jedna od "40 ispod 40" najuticajnijih radio ličnosti, prema birou za radio oglašavanje u SAD-u.Osnovala je internacionalnu online zajednicu poslovnih žena Visible Women Worldchangers s kojima dijeli i realizuje ideje s konačnim ciljem oblikovanja svijeta po mjeri čovjeka.


Od potkupljivanja svojih prijatelja da prisustvuju njenim predavanjima, svoj posao je podigla online u digitalnu zajednicu i dotakla ljude širom planete. Danas svoja predavanja drži na velikim svjetskim konferencijama, rame uz rame s guruima marketinga kao što su Gary Vaynerchuk, J. Ridderstråle and K.A. Nordström (Funky business’), Robin Sharma, Seth Godin, Daniel Goleman, Helen Fisher, Shed Simove, itd.

Moja supermoć je: Biti čovjek.

Kada bih bio bilo koji brand, bio bih: RITUALS

Moj najveći strah je: Da ću zaboraviti da ne moram da vjerujem svakoj misli koju pomislim.

Moja životna filozofija je: Ako se dogodi s*anje, pretvori ga u gnojivo za plodno tlo.

Krenuli ste na pusto ostrvo, šta nosite sa Vama: Mašinu za destilaciju vode, kremu za sunčanje i Grizzly Adams-a, mog druga za preživljavanje u divljini.