Ime i prezime: Ilma Ramčević

Kompanija: Google

Pozicija: Video Specialist

Iskustvo: 10+ godina

Ilma je perfektan primjer za onu poznatu: ”svjetsko, a naše”. Rodila se u Bosni i Hercegovini, odrasla u Njemačkoj, živjela u Londonu, Wroclawu i Dublinu, a trenutno živi u Dubaiju, gdje već 4 godine vedri i oblači kao konsultant ključnim klijentima i agencijama za digitalno oglašavanje u Google-u. Da, onom pravom Google-u. Sigurno se sjećate Ilme iz TV projekata kao što su Eurosong ili Naked.TV.


Ta neopisivo pozitivna energija, u liku jedne moderne, hrabre i samosvjesne dame 21. vijeka, svoje prve korake u svijetu marketinga napravila je upravo u agenciji Via Media. A onda... Onda je, zahvaljujući svojim nebrojenim talentima, dobila priliku da radi s klijentima kao što su UNICEF, Unilever, Coca Cola, L'Oréal, Emirates Airlines, Allianz, BMW, Samsung, Pfizer, Replay i tako dalje, i tako dalje.


Tokom karijere svojim učešćem obogatila je preko 50 konferencija širom svijeta. Njen svjetski sjaj učinit će ovogodišnju Brending konferenciju posebno blistavom. A mi? Mi jedva čekamo da je zagrlimo.

Moja supermoć je: Jednom godišnje, za Halloween, pretvorim se u čudovište.

Kada bih bio bilo koji brand, bio bih: YouTube.

Moj najveći strah je: Da će nestati konekcije.

Moja životna filozofija je: Kako ti, tako tebi.

Krenuli ste na pusto ostrvo, šta nosite sa Vama: Tene za trčanje, po principu: Jedini način da se počnem baviti sportom će biti ukoliko završim u zatvoru.