Ime i prezime: David Balfour

Kompanija: LIGHTBLUE

Pozicija: Suosnivač

Iskustvo: 19 godina

David Balfour je suosnivač LIGHTBLUE WorldWide, globalne agencije osnovane sa samo jednim ciljem - da radi stvari onako kako treba. Kao višestruko nagrađivani vizionar, koji se bori direktno na prvim linijama fronta iskustvenog marketinga, proglašen je jednim od top 100 najuticajnijih ljudi u industriji, u Event magazinu, za 2016. i 2017. godinu. Na Brending konferenciju 08 dolazi iz Dubaija, gdje je trenutno sjedište agencije LIGHTBLUE i donosi nam male tajne, velikih majstora.


U svom radu, u radu agencije LIGHTBLUE, ali i u svim procesima koji se tiču njegovih klijenata, nastoji kao suštinu i pokretačku snagu zadržati ljudsku inteligenciju i kreativnost. Krajnja namjera je učiniti svakog klijenta slavnim. Preciznu informacju o tome u kojem procentu ta namjera doživljava svoju realizaciju baš i nemamo, ali znamo da su neki od njegovih trenutnih klijenata Adidas, PlayStation, Heineken, Porsche, Chloé i Tom Ford.


Duboko uvjeren da javnost zaslužuje samo najbolje, svim svojim klijentima garantuje avanturu i ništa manje od toga. Kao da nas je pitao šta nam najviše treba.

Moja supermoć je: Pronicljivost.

Kada bih bio bilo koji brand, bio bih: Adidas, jer je savršen spoj sporta i stila života.

Moj najveći strah je: Biti prosječan.

Moja životna filozofija je: Napravi dodatni korak!

Krenuli ste na pusto ostrvo, šta nosite sa Vama: Dobro društvo.