Ime i prezime: Dalibor Šumiga

Kompanija: Promosapiens

Pozicija: CEO

Iskustvo: 18 godina

Kako dodatno pojasniti profesiju Specijalist za bihevioralni marketing i neuromarketing? To je nešto kao doktor za potrošačke misli, samo što ništa ne liječi. Ili bi možda tačnije bilo reći detektor za potrošačke laži. Ipak, nekorektno bi bilo tvrditi da potrošači lažu, pa je preciznije reći da prikrivaju istinu. Dakle, istraživač najdublje skrivenih istina svakog potrošača?! Da, tako bi se nekako slobodnim rječnikom mogao nazvati posao koji radi Dalibor Šumiga.


Usput je Šumiga i službeni ambasador Google Growth Engine programa za Adria regiju, osnivač je i direktor agencije Promosapiens - prve hrvatske agencije za bihevioralni marketing. Pruputovao je svijet i predavao na brojnim domaćim i međunarodnim predavanjima (Shopper Brain, Amsterdam; Family Thinking, Varšava; Euro Shop, Düsseldorf…).


Član je svjetskog neuromarketinškog društva, NMSBA, a nedavno je, nakon 18 godina iskustva u marketingu kreirao alatku s kojom može čitati misli potrošača. Alatka se zove Implicitor i ne, ovo nije scenario za SF film, nego stvarna biografija gospodina Dalibora Šumige.

Moja supermoć je: Spavanje na rate.

Kada bih bio bilo koji brand, bio bih: Google

Moj najveći strah je: Nemam velikih strahova.

Moja životna filozofija je: Dobro nije dovoljno dobro.

Krenuli ste na pusto ostrvo, šta nosite sa Vama: Wi-fi router