Save the date
31.05.2019.
Doba u kojem živimo sa sobom donosi neminovnost kontinuirane adaptacije na promjene. Ono što je inovacija danas, sutra je prošlost, a trenutak iza toga očekuju nas još veće promjene i unapređenja.
Takve promjene su na najbazičnijem, možemo reći ćelijskom nivou i podrazumijevaju kreiranje okruženja u kojem se novi trendovi, alati, tehnologije i podaci prihvataju bez problema, s jedinstvenim ciljem jačanja pozicije brenda.
Pod sloganom RESHAPE BRANDS, spremni su brojni sadržaji i panel diskusije koji će nas provesti kroz trenutne izazove s kojima se svakodnevno suočava marketing industrija.
Pod sloganom RESHAPE BRANS, agencija Via Media u najavi konferencije nam je obećala jedinstveno iskustvo, inovativan sadržaj i svetske eksperte ...
Bosnu i Hercegovinu će u Cannesu još jednom predstavljati Danijel Tepšić i Dajan Javorac ...
Osma branding konferencija u organizaciji komunikacijske agencije Via Media održana je danas u Domu mladih u Sarajevu. Prva ovakva konferencija organizovana je 2011, sa ciljem da kod domaćih kompanija podigne svijest o važnosti brendiranja za razvoj ...
Preko 4.000 dizajnerskih rješenja, te skoro 300 nagrada u 40 zemalja, ovog zaljubljenika u “pink” boju pozicioniraju u sami vrh svjetskih industrijskih dizajnera. Unikatan u svakom smislu, profesionalac, uz čije ime stoje MoMA, Giorgio Armani, Kenzo, Alessi, Audi, Swarowski, Estee Lauder i mnoštvo drugih svjetskih brendova, sa sobom nosi jednu veliku životnu priču, iz koje možemo naučiti kako da izazove iz djetinjstva pretvorimo u svoju snagu. Priča o Karimu i Karim koji priča, kao po nekom nepisanom pravilu uvijek ostavljaju bez daha.
Kralj mobilnih telekomunikacija je nezvanična titula Borisa Nemšića, predsjednika uprave Delta Partners, vodeće globalne TMT konsultantske i investicijske kompanije. Boris zna kako savršeno isplanirati tehnološki razvoj, uspostaviti optimalnu mobilnu mrežu, te u isto vrijeme smanjiti troškove i povećati prihod kompanije. Kako? Zaista će biti privilegija čuti odgovor na to pitanje na osmoj Brending konferenciji.
Davor Bruketa, iako mlad, s pravom zauzima poziciju jednog od suverenih vladara kreativnog neba naše regije. Davor je direktor (kreativni, naravno) Bruketa&Žinić&Grey, reklamne agencije koja je od 2017. godine dio međunarodne mreže reklamnih agencija Grey, a samim tim i dio svjetskog tržišta.
za kupljenih 5 kotizacija +2 gratis!
za kupljenih 8 kotizacija +4 gratis!
Ponuda se odnosi na redovne studente do 25 godina. Nakon prijave,Branding Conference tim će Vas kontaktiratikako bi priložili dokaz o statusu redovnogstudenta.