VIJESTI

Poznavanje potrošačke psihologije je apsolutni imperativ!

Kompanije najčešće kreću od «MI» umjesto od «VI» – to je grijeh iz «marketinške mladosti» kad je jednosmjerna komunikacija bila primarni način oglašavanja.

Tržište je džungla, odakle mi tu?

Najsnalažljiviji i najjači opstaju, a slabi budu pojedeni.

Domaći proizvodi imaju veliki potencijal za brendiranje

Made in BiH treba biti samo dodatna vrijednost prilikom kupovine, a ne glavni razlog za istu.

Održana sedma Brending konferencija!

Brending konferencija je brend koji ispunjava svoja obećanja i pruža dobru platformu za edukaciju i praćenje trendova.

Unicef generalni partner i pokrovitelj prvog ”Young Lions” takmičenja u BiH

U petak, 02. juna, Bosna i Hercegovina će imati pobjednika prvog izdanja ”Young Lions” takmičenja za mlade i kreativne advertising profesionalce.

Beganović – Autentični bh. brendovi mogu biti kameleoni novog doba

Vrijeme je da domaće bh. kompanije napuste konzervativan, oproban pristup, u protivnom kupci će kupovati bilo gdje u svijetu, bez čekanja da se naše kompanije promijene.

Paul Coleman, zvijezda predavač #BK07: Ne smijete se igrati s onim što vas definira

Univerzalni uvid može za brend stvoriti stvarnu slavu i spominjanje, dok “micro uvidi” mogu kreirati snažnu relevantnost kod specifične publike.

BK 07 domaća konferencija sa svjetskim programom

Kvalitet programa za nas je najvažniji. Postoji dosta konferencija koje ne ispune očekivanja. Želimo ponudi vrijednost za novac.

Daniel Pankraz: Sve je manje brendova koji su mladima stvarno cool

Na konferenciji će temom ”Creating Brand Heat” podići temperaturu i objasniti kako izgraditi moćne i cool brendove u svijetu moderne komunikacije te kako mlade zagrijati baš za vaš brend.

Brending konferencija, u saradnji sa Kanskim lavovima, predstavila najjači program do sada!

Službeno je predstavljen program ovogodišnje Brending konferencije, koja će se održati 02. juna u Domu mladih Sarajevo. U godini, u kojoj postaje oficijelni partner Canes Lions festivala kreativnosti i komunikacija, Brending konferencija dovodi predavače svjetskog renomea, a posebno se ističu zvijezde predavači Daniel Pankraz i Paul Coleman.   Radeći sa brendovima poput Nike, Jordan, Google, … Nastavi čitati Brending konferencija, u saradnji sa Kanskim lavovima, predstavila najjači program do sada!

Brand New Jungle

Sedma Brending konferencija, pod sloganom “Brand New Jungle”, održat će se 02. juna u Domu mladih Sarajevo, u organizaciji agencije Via Media. Tržište je džungla, a ovogodišnja Brending konferencija otkriva da li u džungli postoje pravila i kako postati njen kralj.

CONTENT TREBA DA INSPIRIŠE, A NE DA PRODAJE

Kriza je sadržaja – brendovi trebaju sve više i više sadržaja, a nemaju prave partnere koji im ga mogu omogućiti po razumnoj cijeni

4 STVARI KLJUČNE ZA RAZVOJ MODNOG BRANDA

Sloganom konferencije “Mind Your Brand” šaljemo jasnu poruku da vodite računa o svom brendu

* Na sve navedene cijene obračunava se PDV od 17%. U cijenu kotizacije uključeno: ručak, osvježenja, materijali konferencije i ulaznica za party.
//