Program

08:00 – 08:55

Registracija učesnika

09:00 – 09:10

Welcome to the Jungle

09:10 – 09:55

Nirvana optimizacije

Paul Coleman

Direktor za suradnju / OMD EMEA

Adria regija zuji od uzbuđenja zbog mogućnosti koje donosi optimizacija. Međutim, koje su opasnosti i postoji li dublja priča od samog zujanja?

Paul Coleman se dizajnom, brendingom i oglašavanjem bavi 25 godina. Direktor je za suradnju EMEA regiona (Evropa, Bliski Istok i Afrika) u kompaniji OMD. Već jedanaestu godinu zaredom njegova agencija je proglašena Globalnom medijskom agencijom godine.

10:00 – 10:45

VIBER (R)EVOLUTION

Konstantin Kostadinov

Menadžer prodaje / CEE Viber Media

Zarena Kancheva

Marketing i PR Manager / CEE Viber Media

Koja pravila i trendove donosi dinamični svijet komunikacija, odnosno Viber (r)evolution? Saznajte kako korisnici reaguju na Viber trendove, te koji su benefiti za brendove.

10:45 – 11:10

Coffee time

11:15 – 12:30

Ko je kralj džungle?

Panel diskusija


Julijan Komšić

Direktor / IPSOS

Edin Ibrahimović

Izvršni direktor za biznis operacije / Bingo

Haris Kadenić

Voditelj marketinga / Lactalis BH

MODERATOR

Ivana Galić Baksa

Direktorica marketinga PR-a i korporativnih komunikacija / Nova TV

12:35 – 14:00

Bring out the meat!

Powered by Menprom

12:40 – 13:20

BERNAYS WANTS YOU AND YOUR IDEAS!

Prilika koja se ne propušta

Potrudite se i zgrabite priliku koja se ne propušta! Imate ideju kako predstaviti svoj brend, ali je baš nikada nikome niste ispričali? Tu smo da vas saslušamo! Ne dopustite da vam ideje ostanu u ladici! Pridružite nam se, ispričajte svoju priču i postanite stipendist Bernaysa!

Ponosni partner konferencije Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment poziva studente da se priključe studentskom natječaju u sklopu konferencije i osvoje jednogodišnju školarinu za diplomski studij na Bernaysu, najvećem studiju komunikacija u regiji, koji prvi u Hrvatskoj i jugoistočnoj Europi izvodi cjelovito, specijalizirano obrazovanje na području komunikacijskog menadžmenta i odnosa s javnošću. Sve što želimo ste VI i VAŠE IDEJE!

14:00 – 14:30

The jungle is safer with friends! Networking

Powered by kolektiv.ba


Zlatan Tuce

HR menadžer za Balkan / ROCHE Ltd.

Kako se sklapaju prijateljstva u džungli? Znate li njihovu stvarnu vrijednost? Odgovore na ova pitanja pronađite u interaktivnom predavanju Zlatana Tuce, HR Managera, sa dugogodišnjim iskustvom u oblasti osobnog brendinga i razvoja karijere.

14:35 – 15:20

Podsvijest kupuje, mi samo guramo kolica

Dalibor Šumiga

CEO / Promosapiens

Zašto sve kampanje koje kreiramo nisu jednako uspješne? Ovo pitanje sigurno sebi postavlja svaki marketinški stručnjak i Brand Manager na svijetu. Odgovore pronađite u predavanju koje će vam pokazati kako naš mozak i naše svakodnevno okruženje utječe na obrasce našeg ponašanja. Kroz praktične primjere iz područja bihevioralnog marketinga i potrošačke psihologije, saznat ćete koji su ključni sastojci uspješne komunikacije s vašim kupcima i zašto je važno biti stalno prisutan u podsvijesti kupaca.

Dalibor Šumiga je službeni ambasador Google Growth Engine programa za Adria regiju, osnivač je i direktor agencije Promosapiens – prve hrvatske agencije za bihevioralni marketing.

15:25 – 16:10

Creating Brand Heat

Powered by MarketMakers


Daniel Pankraz

Direktor strateških inovacija / Leo Burnett Sydney

Zvijezda predavač, koji nam dolazi iz daleke Australije, podići će temperaturu i objasniti kako, u svijetu moderne komunikacije, izgraditi moćne i dugotrajne brendove, odnosno kako da ljude, uz toliko izbora i preopterećenja sadržajem zagrijete baš za vaš brend. Ovaj zadatak nimalo ne olakšava nova, super cinična generacija mladih potrošača, koja brendove optužuje za kreiranje “komunikacijskog zagađenja”.

Daniel će nam predstaviti nadogradnju opštepoznatog 4P modela, sa 5I principom izgradnje jakih brendova. Radeći sa brendovima poput Nike, Jordan, Google, YouTube, Adidas, All Blacks, MINI, Lynx/Axe, Smirnoff i Samsung, Dan je osvojio preko 50 svjetskih nagrada na D&AD, Cannes Lions, Effies, APAC Effies, One Show, Spikes, Clio, APG Award.

16:15 – 17:30

Ko još sluša papagaje?

Panel diskusija

Autentičnost u komunikaciji brendova, na zasićenom tržištu, bitnija je nego ikada. Umjesto da stavljate lijepu fasadu na vaš brend, kako bi se svidio svima, vaša priča treba otkrivati njegovu posebnost, prilagođenu ciljnoj skupini. Dok je konkurencija sve žešća, a tržište sve zahtjevnije, brendovi koji imitiraju konkurente i slijede standarde morat će unaprijediti pristup i razviti dobro osmišljene strategije. Panel diskusija stavit će u fokus priču o brendovima koji su na vrijeme spoznali kako da se izdvoje od konkurencije, prilagođavajući se ciljnim skupinama, njihovim stavovima, kulturi i načinu komunikacije. Za njih jednostavno možemo reći da su “kameleoni novog doba”.


Marko Novaković

Senior Copywriter / New Ideas New Moments

Veljko Golubović

Regionalni kreativni direktor / FCB Afirma

Andrea Mišura Žuvela

Rukovoditelj marketinga Mainstream segmenta / Heineken Hrvatska

Damir Ciglar

Predsjednik uprave i suosnivač agencije / IMAGO Ogilvy

MODERATOR

Manuela Šola

Direktorica i vlasnica agencije / Komunikacijski laboratorij

17:35 - 18:00

Young Lions

Dodjela nagrada

Potpuno odvojeni od svojih senior direktora i klijenata, takmičarski timovi sastavljeni su od dvoje mladih profesionalaca do 30 godina starosti koji u sklopu Young Lions takmičenja imaju priliku dokazati se na nacionalnoj, ali i svjetskoj razini, predstavljajući Bosnu i Hercegovinu na svjetskom Young Lions takmičenju u Cannesu, gdje će snage odmjeriti s kolegama iz čitavog svijeta.


MODERATOR

Erna Saljević

Digital Marketing Executive / Via Media