0 4 STVARI KLJUČNE ZA RAZVOJ MODNOG BRANDA | BRAND NEW JUNGLE
WEB_SLIKA1

4 STVARI KLJUČNE ZA RAZVOJ MODNOG BRANDA

Približava se šesta po redu Brandolucija. “Mind Your Brand” slogan je šeste Branding konferencije, koja će se održati 3. 6. u My FACE-u, a sve sudionike očekuje iznimno zanimljiv sadržaj i vrhunski predavači. Glavni ‘krivac’ za ovu sjajnu jednodnevnu konferenciju koja nastavlja s predstavljanjem svjetskih trendova u oblasti brandinga i komunikacija, je Vesna Beganović, CEO agencije Via Media.

 

„Sloganom konferencije “Mind Your Brand” šaljemo jasnu poruku da vodite računa o svom brendu. Fokus mora biti na konstantnom razvoju i unapređivanju pozicije u svijesti potrošača. Pri tome brandovi moraju ostati dosljedni vrijednostima iza kojih stoje, a u isto vrijeme biti dovoljno zanimljivi i stalno nuditi više od očekivanog. Samo investiranjem u inoviranje brenda i održavanje interakcije s tržištem možete osvojiti nove i iznova zadiviti lojalne potrošače”, istaknula je Vesna Beganović, Founder & CEO agencije Via Media.

 
Upravo zbog toga smo sa ovom uspješnom menadžericom razgovarali na temu razvoja modnog branda, koja nam je kroz 4 praktična savjeta objasnila na što je važno obratiti pozornost kako bi vaš brand bilježio konstantan rast i dobio simpatije kupaca na tržištu.

 

***

 
Modni brandovi prolaze interesantno razdoblje transformacije na tržištu. Nikada nije bilo više modno osviještenih potrošača, koji vode računa o stilu i modi, a u isto vrijeme imaju ograničenje budžeta da bi mogli pratiti trendove modnih brandova. Kupovne navike takvih potrošača su učestale, ali su brandovi, kroz internet revoluciju, svakodnevno izloženi oštrim kritikama i nemilosrdnim zahtjevima potrošača. S druge strane, pored velikih investicija u dizajn branda, investira se i u enterijer design instore, koji za novu generaciju predstavlja samo inspiraciju, dok se kupovina modnih brandova prvenstveno odvija putem interneta. Digitalne platforme i online instore mijenjanju način distribucije i prodaje modnih brandova.

 

 

Za mene, modni branding ima četiri najznačajnija polja. Iskazala bih ga kroz skraćeno BIII ili, prošireno i potrošačima razumljivo, kroz skup bitnih elementa: Branding, Inspiracija, Inovativnost, Influenceri.

 

#Branding
Branding kao ciklus, zatvoreni krug uzajamnog primanja i davanja, u kojem dizajneri provociraju i stimuliraju tržište, a potrošači/korisnici stimuliraju rast brandova, neprestano tražeći potvrdu da su isti vrijedni njihove pažnje i novca.

 

#Inspiracija
Inspiracija, biti inspirisan ljudima i inspiracija za ljude je dvosmjerna ulica u kojoj modni brandovi neprestano i ciklično šetaju. Prvenstveno mislim na modne dizajnere koji inspiraciju za kreiranje proizvoda pronalaze u ljudima, njihovom načinu i stilu života, traganjem za jedinstvenošću i praktičnosti. S druge strane, ljudi se pokreću inspirisani modnim brandovima i zadovoljavaju svoje različite potrebe.

 

vesna beganovic 01

 

#Inovativnost
Inovativnost, kako bi modni brandovi ostali u vrhu i prodavali dovoljno, moraju konstantno inovirati. Inovacija je pokretačka snaga branda. Inovativnost se ne ogleda smo u dodacima, već u zadovoljavanju funkcionalnih i emocionalnih vrijednosti, prilagođavanju načinu života svojih potrošača i humanizaciji. Glavni trendovi govore o tome da modni brandovi moraju biti povezani sa svojim potrošačima. Uz to, humanizacija predstavlja nužnu strategiju brandova, a ne trend koji će proći. Kreativnost i inovacija su najvažniji faktor da bi se vrijednost dostavila kupcima kada i gdje je trebaju.

 

 

#Influenceri
Influenceri, Instagram, modne blogerice, brandirani sadržaj, važnost vizualnog marketinga, oglašavanje kroz virtualnu stvarnost, korisničko iskustvo u 3D-u, korištenje video doživljaja… sve su to trendovi koji su snažno prisutni u promociji modnih bendova. Influenceri su postali traženi za svaki brand, Instagram je osvojio cijeli svijet, posljednja godina je donijela mnogo promjena, ali ovi trendovi pokazuju da pokretački faktori nisu novi, već su samo porasli.

 

 

Fokusiranje na kupca, dostavljanje vrijednosti i donošenje odluka baziranih na podacima, dobrim idejama su stupovi uspješne marketinške strategije.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Daniel Pankraz
Company: Leo Burnett Sydney
Position: Direktor strateških inovacija
Years of experience: 17 godina
Konstantin Kostadinov
Company: Viber Media
Position: Sales Manager, CEE
Years of experience: 5+ godina
Zarena Kancheva
Company: Viber Media
Position: Marketing i PR Manager CEE
Years of experience: 12 godina