0 Domaći proizvodi imaju veliki potencijal za brendiranje | BRANDING CONFERENCE
002_Welcome_To_The_Jungle (3)

Domaći proizvodi imaju veliki potencijal za brendiranje

S obzirom na vrhunske predavače i fenomenalan program, ovogodišnja Brending konferencija omogućila je prisutnima da mnogo toga važnog čuju.

 

 

Brending konferencija već godinama okuplja renomirane stručnjake iz oblasti brendinga i marketinških komunikacija, između ostalog i zbog jačanja svijesti na našem tržištu o važnosti ove strukovne discipline.

 

 

Pokretač projekta Branding konferencije i CEO marketing agencije Via Media, Vesna Beganović, vjeruje u razvoj jakih bh. brendova.

 

 

Svjedoci smo sporadičnih kampanja koje apeluju na kupovinu domaćih prozivoda. Da li je ovo dovoljno za jačanje bh. brendova?

 

 

Sporadičnost nas neće daleko dovesti. Podržavam razvoj bh. brendova, ali ne smije izostati strateški pristup tržištu, kreiranje i upravljanje kreativnih ali efikasnih kampanja i naravno mjerenje povrata investiranog novca u marketinške aktivnosti. Moramo shvatiti da potrošači neće kupovati proizvode samo zato što su made in BiH. Proizvođači im moraju dati osnovnu vrijednost, kvalitetne i sigurne proizvode, približiti im se i odgovoriti na njihove potrebe. Made in BiH treba biti samo dodatna vrijednost prilikom kupovine, a ne glavni razlog za istu.

 

 

Koja su to pravila koja bi bh. brendovi trebali slijediti prilikom izgradnje brenda? Da li imaju šansu pored velikih svjetskih brendova?

 

 

Domaći brendovi ne koriste dovoljno osnovne prednosti koje imaju kroz poznavanje tržišta i potrošača koji između ostalog žive s njima. Internacionalni brendovi to dobro rade kroz istraživanja tržišta i prilagodbu svojih kampanja i poruka, ali je moje ubjeđenje da njihov insight nikada ne smije biti bolji od lokalnih proizvođača. Sa malim, ali dobro usmjerenim ulaganjima, domaći brendovi mogu napraviti dobre rezultate i pokrenuti novi razvojni ciklus.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Daniel Pankraz
Company: Leo Burnett Sydney
Position: Direktor strateških inovacija
Years of experience: 17 godina
Konstantin Kostadinov
Company: Viber Media
Position: Sales Manager, CEE
Years of experience: 5+ godina
Zarena Kancheva
Company: Viber Media
Position: Marketing i PR Manager CEE
Years of experience: 12 godina