0 Brending konferencija, u saradnji sa Kanskim lavovima, predstavila najjači program do sada! | BRAND NEW JUNGLE
BRANDING 2017 SHARE

Brending konferencija, u saradnji sa Kanskim lavovima, predstavila najjači program do sada!

Službeno je predstavljen program ovogodišnje Brending konferencije, koja će se održati 02. juna u Domu mladih Sarajevo. U godini, u kojoj postaje oficijelni partner Canes Lions festivala kreativnosti i komunikacija, Brending konferencija dovodi predavače svjetskog renomea, a posebno se ističu zvijezde predavači Daniel Pankraz i Paul Coleman.

 

Radeći sa brendovima poput Nike, Jordan, Google, YouTube, Adidas, All Blacks, MINI, Lynx/Axe, Smirnoff i Samsung, Pankraz je osvojio preko 50 svjetskih nagrada na D&AD, Cannes Lions, Effies, APAC Effies, One Show, Spikes i APG Award. Na konferenciji će temom ”Creating Brand Heat” podići temperaturu i objasniti kako izgraditi moćne i dugotrajne brendove u svijetu moderne komunikacije te kako ljude, pored toliko izbora i preopterećenosti sadržajem, zagrijati baš za vaš brend. Daniel Pankraz će nam predstaviti nadogradnju opštepoznatog 4P modela sa 5I principom izgradnje jakih brendova.

 

Paul Coleman je Director of Strategic Planning agencije OMD EMEA, koja je već jedanaestu godinu zaredom proglašena “Globalnom medijskom agencijom godine”. Zamislite sljedeći scenario: potrošaču emitujete reklamu na njegovom TV-u, te ga pratite sa display ili Facebook oglasom na njegovom desktopu ili mobilnom uređaju. Veliki brendovi sve više razmišljaju o integraciji i mogućnostima koje im automatizovani zakup medija pruža. Coleman kroz predavanje ”You can run, but you can’t hide!” priča o rastu, prednostima, efikasnosti, podacima, pouzdanosti, ali i nedostacima Programmatic Buying-a.

 

Direktorica agencije Via Media, Vesna Beganović, ističe da će konferencija, pored zvijezda predavača i velikih svjetskih brendova, dati prostor i domaćim brendovima i stručnjacima. “Usljed globalizacije, digitalizacije, brzih i velikih promjena u svijetu komunikacija, utakmica koju igraju veliki i mali brendovi postala je nepredvidiva i nemilosrdna, sa pravilima koja se stalno mijenjaju. Ove godine će domaće snage dobiti prostor kroz dvije odlične panel diskusije. Prva u fokus stavlja važnost autentične komunikacije kroz priču o brendovima koji su na vrijeme spoznali kako da se izdvoje od konkurencije, prilagođavajući se ciljnim skupinama, njihovim stavovima, kulturi i načinu komunikacije. Druga otkriva ko je kralj džungle, i koja je pozicija domaćih brendova na tržištu”- izjavila je Beganović.

 

Pored zvijezda predavača, učesnici će imati priliku slušati izlaganja predstavnika Viber-a, Google-ovog ambasadora te direktore marketinga velikih internacionalnih oglašivača. Tržište je džungla, a ovogodišnja Brending konferencija otkriva da li u džungli postoje pravila i kako postati njen kralj.

 

Detaljan program i više informacija o Brending konferenciji nalazi se na branding.ba.

 

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Daniel Pankraz
Company: Leo Burnett Sydney
Position: Direktor strateških inovacija
Years of experience: 17 godina
Konstantin Kostadinov
Company: Viber Media
Position: Sales Manager, CEE
Years of experience: 5+ godina
Zarena Kancheva
Company: Viber Media
Position: Marketing i PR Manager CEE
Years of experience: 12 godina