0 BK 07 domaća konferencija sa svjetskim programom | BRANDING CONFERENCE
Vesna Beganovic

BK 07 domaća konferencija sa svjetskim programom

Vesna, prije svega moramo vam čestitati! Ove godine slobodno možemo reći da je Brending konferencija postala brend, a kao potvrda toga dolazi i partnerstvo sa Cannes Lions festivalom kreativnosti. Kako ste uspjeli postati partner najznačajnijeg događaja u svijetu iz oblasti kreativnosti i komunikacija?

 

Hvala, ovo partnerstvo zaista je zaista velika stvar za budućnost Branding konferencije ali i za bh. tržište u cjelosti. Redovno smo bili u kontaktu sa ljudima koji rade na pripremi programa Cannes Lions festivala, a kroz komunikaciju o temama, trendovima i predavačima otvorila se mogućnost i za podizanje saradnje na veći nivo. Na tome smo radili već duži period, a sada kada je sve ozvaničeno, uzbuđeni smo i ponosni na partnerstvo sa Kanskim lavovima. Razgovarali smo dosta o kreativnosti, razvoju tršišta kreativne industrije,  prijavi radova bh. agencija na prestižni festival kreativnosti, dobitnicima Cannes Lions u regiji i potencijalu u bh. kreativnoj industriji. Partnerstvo sa Cannes Lions je potvrda priznanja struke, govori o tome da smo dosegli određenu razinu profesionalnog rada i da možemo zadovoljiti najviše standarde organizacije. Uz to smo finansijski stabilan i pouzdan partner. Ukoliko ne zadovljavate sve uslove Cannes Lions ne bi rizikovao svoju reputaciju i ugrozio svoj brand. Sada imamo potvrdu da Brending konferencija jeste brend koji ispunjava svoja obećanja i pruža dobru platformu za edukaciju i praćenje trendova.

 

Koliko vam je partnerstvo sa “Cannes Lions International Festival of Creativity” kao vodećim svjetskim događajem u oblasti kreativnosti i komunikacija olakšalo pripremu programa konferencije?

 

Dovoljno je reći da smo ove godine pripremili zaista najjači program do sada, program koji u agenciji odmilja zovemo lavovskim. Trudili smo se da temama obuhvatimo sve bitne segmente, od strategije, komunikacije, mjerenja efikasnosti i trendova. Moramo kreirati ideje koje djeluju, koje su učinkovite i omogućavaju uspješan povrat sredstava uloženih u marketinške kampanje. Kreativnost bez stretegije neće polučiti rezultate kakvi se očekuju. Nismo zanemarili ni lokalne snage, koje će kroz panel diskusije dati odgovore na možda najvažnija tražišna pitanja u ovome trenutku. Današnji trendovi sugeriraju izraženu potrebu za iskrenom komunikacijom između brandova i potrošača. Kroz partnerstvo sa Cannes Lions festivalom uspjeli smo osigurati vrhunske predavače koji će sve ovo predstaviti učesnicima konferencije te kroz konkretne primjere uspješnih strategija tematiku dodatno približiti svim prisutnima. Imali smo priliku da se uvjerimo da kompanije koje osvajaju lavove bilježe bolje poslovne rezultate kroz čitav niz finansijskih pokazatelja te jačanje ključnih brand vrijednosti. Naravno, komunikaciju sa predavačima olakšava kada kažete  da ste partner Cannes Lions, jer to govori puno o vama. Svakako, imidžu konferencije su doprinijeli i raniji predavači koji su prenijeli svoja pozitivna iskustva.

 

Kao dio programa Young lions takmičenja ugostit ćete nekoliko osvajača ”Kanskog lava”, najprestižnije nagrade u svijetu advertajzinga. Koja imena biste posebno istakli?

 

Radujemo se što možemo reći da dolaze tri predstavnika koja su osvojila ”Kanskog lava”, oni se međusobno ne poznaju, ali u Sarajevu ćemo ih povezati. Zvijezda predavač Daniel Pankraz, Strategic Innovations Director Leo Burnett Sydney, višestruki je dobitnik ”Kanskog lava” a u svojoj karijeri je osvojio preko 50 nagrada na prestižnim internacionalnim festivalima.  Predsjednik žirija za young lions Bosne I Hercegovine je Veljko Golubović. Kampanje koje je kreirao i vodio osvojile su mnoštvo nagrada, među kojima osam ”Kanskih lavova”, nagrade Clio Awardsa, New York Festivala, One Showa, Eurpobesta, Epice, Golden Druma, Cristal Festivala, Red Applea, ADStarsa, PIAF-a, EACA-a, LIA-e. Mirka Modrinić, kreativna dirketorica Imago Ogilvy je također članica žirija, a dolazi nam i Damir Ciglar predsjednik uprave i suosnivač agencije IMAGO Ogilvy koji je prošle godine u Hrvatsku donio prvog lava. Dragan Rujević New Moment Bosna i Hercegovina dolazi iz agencije koja je osvojila ovu prestižnu nagradu. Ukratko, Lavovi su tu, sada ostaje da pripremimo meso :) .

 

Vjerujete li da sadržajem možete privući veliki broj posjetilaca?

 

Kvalitet programa za nas je najvažniji. Postoji dosta konferencija koje ne ispune očekivanja. Želimo ponudi vrijednost za novac. Kada učesnici  plate kotizacije želimo osigurati da budu impresionirani konferencijom i zadovoljni dobijenim sadržajem. Zato sa puno pažnje pristupamo izboru programskog sadržaja. Želimo da svi koji dođu čuju nešto novo, da razmijene iskustvo o tome koliko rade ispravno i da motiviraju svoje timove kako bi nastavili stvarati izazovnije, kreativnije i efikasnije. Nakon svake konferencije provodimo istraživanje koje iskoristimo u pripremi nove konferencije sa ciljem da ispunimo sva očekivanja. Jedna od ranijih zamjerki koja nije isključivo vezana za teme bila je na račun networkinga za vrijeme konferencije. Ljudi između ostalog na konferenciju dolaze i da se upoznaju sa predstavnicima drugih kompanija, prošire svoja poznanstva . Međutim, kako vrlo često u pauzama svi završe sa poznanicima iz užeg kruga, to se i ne dešava. Ove godine networking nismo prepustili slučaju. Zlatan Tuce, HR menadžer za Balkan kompanije Roche ima zadatak da ovogodišnji networking pretvori u nezaboravno iskustvo. U tome će mu pomoći istraživanje kompanije Kolektiv (posao.ba).

 

Kada spominjemo lavove fantastično zvuči informacija da po prvi put organizujete i takmičenje za mlade nade ”Young lions”. Recite nam nešto više o formatu takmičenja i vašim očekivanjima.

 

Želimo potaknuti mlade nade da razmišljaju globalno i prate trendove. Takmičenje je namjenjeno profesionalcima starosne dobi do 30 godina, zaposlenim u agencijama.  Prijave za takmičarske timove i detaljna pravila se nalaze na stranici konferencije http://branding.ba/bs/young-lions/. Takmičarski timovi sastavljeni su od dvoje mladih profesionalaca, koji potpuno odvojeni od svojih senior direktora i klijenata imaju priliku da testiraju svoje vještine i znanja i bore se Grand Prix nagradu. Takmičenje je posebno po tome što za produkciju traženih kampanja takmičari imaju 24 sata. Pobjednički tim koji osvoji Grand Prix dobija nagradu u vrijednosti deset hiljada KM, koliko iznose troškovi puta, smještaja i kotizacija za ovogodišnji “Cannes Lions festival”  koji će od 17. do 24. juna biti održan u Francuskoj. Žiri će ocjenjivati radove na osnovu kriterija da li postoji velika ideja, koliko je ona inovativna, kakav je krativni kvalitet izvedbe, te da li je poruka dobro prenešena. Bitno je naglasiti da brief daje klijent koji je do samog početka takmičenja nepoznat, te da je krajnji korisnik kampanje humanitarna ili neprofitna organizaciju civilnog društva.

 

Pobjednici lokalnog Young Lions takmičenja imaju priliku da se dokažu na i svjetskoj razini, predstavljajući Bosnu i Hercegovinu na svjetskom Young Lions takmičenju u Cannesu, gdje će snage odmjeriti s kolegama iz čitavog svijeta. Vjerujemo da će to biti nezaboravno iskustvo za njih i vrlo značajno za dalji razvoj u karijeri. Ponosni smo što postajemo dio globalnih kretanja, pogotovo za novu generaciju profesionalaca koji globalno razmišljaju i lokalno djeluju.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Daniel Pankraz
Company: Leo Burnett Sydney
Position: Direktor strateških inovacija
Years of experience: 17 godina
Konstantin Kostadinov
Company: Viber Media
Position: Sales Manager, CEE
Years of experience: 5+ godina
Zarena Kancheva
Company: Viber Media
Position: Marketing i PR Manager CEE
Years of experience: 12 godina