0 Haris Kadenić | BRAND NEW JUNGLE
PredavaciHaris-Kadenic

Haris Kadenić

Ime i prezime: Haris Kadenić

 
Kompanija: Lactalis BH d.o.o.

 
Pozicija: Voditelj marketinga

 
Brandingom, dizajnom i oglašavanjem se bavim: 13 godina


Profesionalno iskustvo sticao je u marketinško-komunikacijskim agencijama MITA Group, Saatchi & Saatchi i Via Media gdje je uspješno vodio neke od najvećih svjetskih i lokalnih klijenata poput P&G-a, Toyote, Dukata, Eroneta, Sony… Godine 2013. odlučuje preći “na stranu klijenta”, u kompaniju Lactalis BH d.o.o. koja je dio najveće svjetske mljekarske grupacije.

 

Strateg po prirodi, uvijek nastoji da inovira i da na tržištu pronalazi nove izazove i prilike. Marketing posmatra kao niz varijabli koje pokušava dovesti u idealan balans za svakog klijenta i svaki projekat…nešto kao “equalizer” na muzičkim miksetama koji se posebno podešava prema svakoj pjesmi.

 

Ljubav prema marketingu razvio je i prije upisa na Ekonomski fakultet u Sarajevu na kojem je, sa grupom kolega, osvojio treće mjesto u Evropi na studentskom takmičenju IAA za kreiranje marketinške kampanje na temu “Smanjenje elektronskog otpada”.

 

U slobodno vrijeme piše stručne članke za profesionalne časopise, odaziva se pozivima prijatelja da im pomogne kod kreiranja marketinških strategija i svira bass gitaru za svoju dušu, a sa svakom godinom zrelosti shvata da je porodica jedino pravo bogatstvo i nastoji provesti što više kvalitetnog vremena sa njenim članovima.


Moja supermoć je: Da se mogu klonirati kako bih završio sve dnevne obaveze…ali nemojte javiti CIA-i da imam ovu formulu

 

Kada bih bio bilo koji brand, bio bih: Mozak bi nešto konstantno mijenjao; srce bi uvijek bilo Željo

 

Moj najveći strah je: Da će se i moji unuci, za 50 godina, u istoj zemlji, pitati ista pitanja, suočavati sa istim dilemama i da će ih neko ubjeđivati da je “tapkanje u mjestu” super stvar za njih

 

Moja životna filozofija je: Kada se već nisam rodio kao bezobrazno bogati nasljednik, a ni lutrija me neće, ne preostaje mi ništa drugo nego da sa svojih 10 prstiju stvorim maksimalno koliko mogu i da pokušam ostaviti trag svoga postojanja iza sebe

 

Krenuli ste u džunglu, šta nosite sa Vama: Šta rekoste… KADA idemo, KO ide sa nama, KOLIKO dugo ostajemo, KAKO putujemo i ZAŠTO idemo tamo? Uglavnom, nosim sve ono što će nam omogućiti siguran boravak i još sigurniji povratak kući ili dolazak na cilj!

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Daniel Pankraz
Company: Leo Burnett Sydney
Position: Direktor strateških inovacija
Years of experience: 17 godina
Konstantin Kostadinov
Company: Viber Media
Position: Sales Manager, CEE
Years of experience: 5+ godina
Zarena Kancheva
Company: Viber Media
Position: Marketing i PR Manager CEE
Years of experience: 12 godina